стаття 15 із 17
2
Лютий 2023року
обмінюємося досвідом
інклюзивне навчання

Робота корекційного педагога з учнями початкової школи з порушеннями слуху

Результат діяльності корекційного педагога значною мірою залежить від правильно спланованої роботи й ефективної її організації. Як обстежити слух і мовлення учнів початкової школи з порушенням слуху, з яких форм роботи доцільно розпочинати корекцію, в якій послідовності проводити корекційні заняття — ділимося досвідом у статті

Марина Брижіцька , вчитель-дефектолог КЗ «Новомиргородська спеціальна школа Кіровоградської обласної ради»
Олена Шуригіна , вчитель-дефектолог КЗ «Новомиргородська спеціальна школа Кіровоградської обласної ради»
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як розробити курс підвищення кваліфікації
№ 2, 2023
Приклади, форми та зразки, наведені в журналі «Заступник директора школи» № 02/2023