стаття 10 із 19
10
Жовтень 2023року
формуємо освітнє середовище
мотивація

ARCS-модель, WOW-ефект та інші інструменти мотивації

Перед вами — дев’ята стаття циклу про мотиваційний менеджмент і практичні аспекти мотивації учнів до навчання. У ній розглянемо ще одну модель мотивації та роль самомотивації, обговоримо, як досягти успіху і хто такий WOW-учитель, а також запропонуємо кілька практичних інструментів, які можна використати для посилення мотивації учнів

Віктор Громовий , консультант Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників та шеф-редактор порталу «Освітня політика»
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Заява про проведення позачергової атестації: бланк з підказками
№ 10, 2023
Як мотивувати педагогів удосконалювати професійні навички: рекомендації і розробка тренінгу