стаття 12 із 15
6
Червень 2024року
обмінюємося досвідом
інклюзивне навчання

Психолого-педагогічний і корекційно-розвивальний супровід учнів з ООП

«Інклюзія — це підхід, за якого кожен учень має стати важливим для команди, незалежно від його особливостей» — так вважає команда психолого-педагогічного супроводу учнів із особливими освітніми потребами Дніпровської гімназії № 52. Як педагоги організували навчання і супровід учнів з ООП та їхніх родин — читайте у статті

Наталя Улович , в. о. директора, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель української мови та літератури Дніпровської гімназії № 52 Дніпровської міської ради, Дніпро
Олеся Юрченко , заступник директора з навчально-виховної роботи Дніпровської гімназії № 52 Дніпровської міської ради, Дніпро
Ірина Живодьорова , вчитель фізичної культури, реабілітолог, інструктор з ЛФК Дніпровської гімназії № 52 Дніпровської міської ради, Дніпро
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Реалізуємо просвітницьку програму «Свідомий користувач медіапростору»: як протистояти маніпуляціям і відрізняти фейки від правди
№ 6, 2024
Вивчення міжгалузевих інтегрованих курсів «Робототехніка», «Драматургія і театр», «STEM»