стаття 15 із 17
6
Червень 2025року
забезпечуємо психологічний супровід
психологічні хвилинки

Психологічні хвилинки у школі: відновлюємо психоемоційний стан учнів в умовах війни

В умовах війни освітній процес має не лише навчальну, а й терапевтичну функцію — дбати про психоемоційне здоров’я учнів. Ефективним засобом емоційної стабілізації є психологічні хвилинки. Скористайтеся ними, щоб допомагати учням адаптуватися до тривожних реалій, відновлювати ресурсність і поліпшувати концентрацію уваги

Оксана Левшина , практичний психолог міського центру практичної психології і соціальної роботи управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради, Харківська обл.
Альона Токар , соціальний педагог Міського центру практичної психології і соціальної роботи Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Самомотивація понад усе, або Як «розбудити» внутрішню мотивацію учнів
№ 6, 2025
Приклади, форми та зразки, наведені в журналі «Заступник директора школи» № 06/2025