стаття 9 із 31
1
Січень 2021року
працюємо з батьками

Форми роботи з батьками в системі розвивального навчання

Коли батько каже «так», а мати — «сяк», росте дитина, як будяк. У цій народній мудрості йдеться лише про одну з крайнощів сімейного виховання. А скільки їх є! І всі вони так чи так впливають на шкільну успішність дитини зокрема та й на все життя загалом. Переломити цю ситуацію — поліпшити взаємини у колі «батьки — діти — педагоги» можна за допомогою нестандартних форм роботи

Галина Нємєц , практичний психолог Новоград-Волинського ліцею № 11, спеціаліст вищої категорії, психотерапевт із піскової терапії, Житомирська обл.
Анастасія Кузнєцова , учитель початкових класів Новоград-Волинського колегіуму, Житомирська обл.
Людмила Микитенко , учитель початкових класів Новоград-Волинського колегіуму, Житомирська обл.

Працювати з батьками дітей так само важливо, як і з учнями. Традиційним батьківським зборам є альтернатива — відкриті уроки та домашні завдання для батьків, збори-консультації і збори-«тет-а-тет», психологічні тренінги та виступи

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як провести самооцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти
№ 1, 2021
Як виховати творчу особистість учня: поради для вчителя