надаємо методичні рекомендації
Диференційований підхід в оцінюванні навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
ГОЛОВНЕ В СТАТТІ
- Складові навчальних досягнень учнів
- Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП
- Особливості педагогічної оцінки в інклюзивному класі
- Секрети стимулювання учнів з ООП до навчання
Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами (ООП) не викликає суперечок у теорії спеціального навчання. Адже і відповідні вимоги, і рекомендації щодо стимулювання до оволодіння знаннями розроблені для кожної категорії учнів з ООП. Натомість у вчителів інклюзивних закладів запитання щодо оцінювання виникають доволі часто. Даємо відповіді на найгостріші з них.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ