допомагаємо завучу-початківцю
Медіаосвіта: два орієнтири для завуча
Медіа впливають на освіту дитини й стають провідним чинником її соціалізації, стихійного соціального навчання. Це засіб дистанційної і джерело неформальної освіти. Та медіаконтент не завжди якісний і безпечний. Тому медіаосвіта стає фундаментальною складовою інформаційної безпеки країни. Які завдання медіосвіти та якими принципами слід керуватися педагогам, що прагнуть навчати дітей бути «екологічними» в медіапросторі?
Медіа впливають на освіту молодого покоління й стають провідним чинником його соціалізації, стихійного соціального навчання. Це засіб дистанційної і джерело неформальної освіти. Які завдання медіосвіти та якими принципами слід керуватися педагогам, які прагнуть навчати дітей бути «екологічними» в медіапросторі?
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
