стаття 13 із 21
7
Липень 2018року
обмінюємося досвідом

Вчимося навчати медіаграмотності: майстер-клас для вчителів початкових класів

З чого починати медіаосвіту учнів? Як використовувати ті чи ті медіаоб’єкти? Як ці медіаоб’єкти інтегрувати в навчальні предмети? Як організовувати навчально-пізнавальну діяльність учнів для роботи з медіапродукцією? Знайдіть відповіді на ці запитання під час майстер-класу, розробку якого ми пропонуємо

Олена Шкребець , учитель початкових класів Харківської гімназії № 46 ім. М. В. Ломоносова
Лідія Ампілогова , методист Харківської гімназії № 46 ім. М. В. Ломоносова

Майстер-клас для педагогів початкових класів, учні яких — активні споживачі медіапродукції. Учасники майстер-класу розв’язуватимуть проблемні завдання різних ситуацій, у яких перебувають діти. Ведучий запропонує форми й методи співпраці, під час яких відбувається комунікація з медіапродукцією Діти зростають в інформаційному середовищі, і відсторонити їх від медіа неможливо. Та й не варто. Навчіть їх правильно «зчитувати» медіапродукцію й критично сприймати інформацію

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Десять правил нетикету
№ 7, 2018
Як навчати медіакультури