стаття 3 із 21
8
Серпень 2018року
комплектуємо методичний кабінет

Розвиток пізнавальної сфери молодшого школяра: що слід знати вчителю

Наталія Оржеховська , практичний психолог Романівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Житомирська обл.

ГОЛОВНЕ В СТАТТІ
  1. Особливості пізнавальних процесів учнів
  2. Методики для діагностики пізнавальної сфери

Педагоги й батьки учнів часом звертають більше уваги на обсяг знань, якими володіють діти, а не на їхні інтереси, і забувають про те, що пізнавальний інтерес є провідним мотивом учіння

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Освітня програма: п’ять запитань і відповідей
№ 8, 2018
Аби впіймали розум кінчиками пальців, або Розвиваємо дрібну моторику