стаття 12 із 22
9
Вересень 2018року
надаємо методичні рекомендації

Як перевіряти домашнє завдання і не споглядати учнівське страждання: ідеї для вчителя

«До дошки виходить... Виходить...» — учитель пробігає очима список учнів, обираючи того, хто розв’яже задачу з домашнього завдання. У класі западає тиша. Усі, крім кількох найактивніших учнів із завжди піднятими руками, мовчазні, зосереджено вглядаються у свої зошити. Ця сцена знайома кожному вчителю. А як зробити так, аби учні хотіли відповідати? Перетворити формальність на цікаве дійство. До уваги — кілька ідей

Оксана Васильєва , заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи № 291 з поглибленим вивченням іноземної мови, Київ

Вийти до дошки і переповісти вивчене правило, переписати із зошита роз’язану задачу — нині учням така перевірка домашнього завдання здається нецікавою. То як же перевіряти домашнє завдання? Наша відповідь — урізноманітнювати традиційні форми й методи перевірки та поєднувати їх із нетрадиційними. Це дає змогу активізувати розумову діяльність учнів, мотивувати виконувати домашнє завдання а також підвищити загальну зацікавленість вивчати той чи той навчальний предмет

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Евакуація зі школи: що робити учню
№ 9, 2018
Ой що ж це за шум учинився! або Контролюємо рівень шуму в класі з Bouncy Balls