стаття 2 із 16
10
Жовтень 2018року
комплектуємо методичний кабінет

Причини та профілактика шкільної тривожності

Педагоги й батьки говорять про тривожну дитину, що вона «боїться всього», «дуже вразлива», «недовірлива», «надчутлива», «дуже серйозна» тощо. Такий стан дитини зазвичай не викликає занепокоєння дорослих. Але тривожність — «перший дзвіночок» неврозу, тому профілактична та корекційна робота щодо її подолання необхідна

Оксана Федорова , практичний психолог Святогірської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів № 12 Донецької обласної ради

Шкільна тривожність впливає на психофізіологічний стан учнів і призводить до його змін. Учителі не завжди розуміють дитячі страхи, часто не усвідомлені навіть самою дитиною. Проте важливо пам’ятати, що шкільна тривожність перешкоджає ефективній навчальній діяльності незалежно від того, усвідомлює її дитина чи ні. Тож не залишаймося байдужими. Дуже важливо вчасно діагностувати шкільну тривожність і допомогти дитині її подолати

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
У кутку
№ 10, 2018
Організовуємо роботу із запобігання насильству: ідеї для завуча