комплектуємо методичний кабінет
Причини та профілактика шкільної тривожності
Педагоги й батьки говорять про тривожну дитину, що вона «боїться всього», «дуже вразлива», «недовірлива», «надчутлива», «дуже серйозна» тощо. Такий стан дитини зазвичай не викликає занепокоєння дорослих. Але тривожність — «перший дзвіночок» неврозу, тому профілактична та корекційна робота щодо її подолання необхідна
Шкільна тривожність впливає на психофізіологічний стан учнів і призводить до його змін. Учителі не завжди розуміють дитячі страхи, часто не усвідомлені навіть самою дитиною. Проте важливо пам’ятати, що шкільна тривожність перешкоджає ефективній навчальній діяльності незалежно від того, усвідомлює її дитина чи ні. Тож не залишаймося байдужими. Дуже важливо вчасно діагностувати шкільну тривожність і допомогти дитині її подолати
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ