стаття 13 із 17
12
Грудень 2018року
обмінюємося досвідом

Соціалізація дітей із кризових сімей

Педагог, який працює з дитиною з кризової сім’ї, має відштовхуватися насамперед від того, що вона ні в чому не винна. Не кожному щастить народитися і жити в любові, достатку й розумінні. Інколи дитина не знає, що таке обійми перед сном. Байдужість, занедбаність, брак уваги робить таку дитину невпевненою в собі, «колючою», агресивною. Як соціалізувати її, допомогти знайти себе, навчити жити звичайним життям?

Наталя Лащевська , заступник директора з навчально-виховної роботи Комунального закладу «Маріупольський дитячий будинок змішаного типу «Центр опіки» для дітей дошкільного і шкільного віку Маріупольської міської ради Донецької області»

Що необхідно враховувати педагогам закладів освіти, реабілітаційних центрів, патронатним вихователям чи прийомним батькам, аби допомогти дітям безболісно адаптуватися в шкільному середовищі зокрема та соціумі загалом?

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Спілкування зі «складними» дітьми: кейси для роботи у психологічній вітальні
№ 12, 2018
Як виявити дитину, що зазнає домашнього насильства