Облаштовуємо осередки в навчальних кабінетах початкової школи
Для дітей, які перебувають півдня у школі, важливо обладнати навчальний простір так, щоб вони почувалися ніби вдома. Вони мають вільно пересуватися в класі між різними спеціально облаштованими зонами, а за потреби — полежати на диванчику чи походити босоніж по килимку, почитати книжку чи пограти з кимось у шахи. Важливо не захаращувати освітній простір, а раціонально його використовувати, щоб кожен предмет був функціональним для навчання та відпочинку дітей
Навчальний простір має бути зручним і для вчителя, і для дітей. У ньому важливо створити баланс між потребою вчителя реалізувати зміст навчальної програми, контролювати досягнення учнів, координувати їхню діяльність та інтересами, потребами дітей у самовиявленні, саморозвитку. У ньому також слід забезпечувати баланс між навчальними видами діяльності, які ініціює вчитель, і тими, що виникають за ініціативи дітей