стаття 13 із 18
1
Січень 2019року
формуємо освітнє середовище
навчальні кабінети Нової української школи

Облаштовуємо осередки в навчальних кабінетах початкової школи

Для дітей, які перебувають півдня у школі, важливо обладнати навчальний простір так, щоб вони почувалися ніби вдома. Вони мають вільно пересуватися в класі між різними спеціально облаштованими зонами, а за потреби — полежати на диванчику чи походити босоніж по килимку, почитати книжку чи пограти з кимось у шахи. Важливо не захаращувати освітній простір, а раціонально його використовувати, щоб кожен предмет був функціональним для навчання та відпочинку дітей

Олена Низковська , науковий співробітник відділу наукового дослідження та впровадження засобів навчання в освітній простір Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти»
Олена Ночвінова , науковий співробітник відділу засобів навчання та обладнання Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти»
Галина Наконечна , начальник відділу засобів навчання та обладнання ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

Навчальний простір має бути зручним і для вчителя, і для дітей. У ньому важливо створити баланс між потребою вчителя реалізувати зміст навчальної програми, контролювати досягнення учнів, координувати їхню діяльність та інтересами, потребами дітей у самовиявленні, саморозвитку. У ньому також слід забезпечувати баланс між навчальними видами діяльності, які ініціює вчитель, і тими, що виникають за ініціативи дітей

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Про що говорити в День безпечного інтернету: ідеї для завуча
№ 1, 2019
Запрошуємо на виставу, або Ляльковий театр у початкових класах