надаємо методичні рекомендації
таксономія Блума
Від знання до оцінювання: застосовуємо таксономію Блума для досягнення педагогічних цілей
Американський психолог Бенджамін Блум вважав, що цілі навчання залежать від ієрархії розумових процесів. Зокрема знання учнів — найпростіший когнітивний процес, що відповідає першому рівню навчального результату. Далі йдуть ще п’ять рівнів — розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінювання. Застосування таксономії Блума дає змогу вчителю визначити порядок і перспективу опрацювання навчального матеріалу, застосовувати особистісно орієнтований підхід в освітньому процесі, оцінювати навчальні досягнення учнів
Відповідно до таксономії Блума знання учнів — найпростіший когнітивний процес, що відповідає першому рівню навчального результату. Далі йдуть ще п’ять рівнів — розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінювання. Як учителю використовувати таксономію Блума в освітньому процесі?
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ