стаття 4 із 19
3
Березень 2019року
застосовуємо педагогічні інновації
онлайн-сервіси

Створюємо візуальні та аудіовізуальні медіапродукти для навчання

Мас-медіа визначають політичне й культурне життя світу. Увесь багаж знань будь-якої людини, крім особистого досвіду, «медійований», тобто отриманий з різних джерел з її власною інтерпретацією. Усе залежить від того, як ми сприймаємо інформацію та як діємо після її усвідомлення. Тож залучайте дітей створювати візуальні та аудіовізуальні медіапродукти та навчайте психологічно захищатися від інформаційного потоку

Наталія Понежа , заступник директора з навчально-виховної роботи Першотравенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2, Дніпропетровська обл.

У час, коли Україна потерпає як від реальної, так і інформаційної війни, учителям важливо закласти дітям основи медіаграмотності, навчити їх працювати з різними джерелами, зокрема добирати, засвоювати, обробляти, видозмінювати інформаційні повідомлення.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як розвивати творчі здібності учнів
№ 3, 2019
ДПА у 2018/2019 навчальному році: з чого складатимуть і в якій формі проводитимуть