стаття 11 із 19
3
Березень 2019року
працюємо з батьками
ранній розвиток

Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції?

Більшість батьків вважає: що раніше дитину залучити до раннього розвитку за допомогою популярних методик, то вона вільніше спілкуватиметься англійською, читатиме 200 слів за хвилину, знатиме таблицю множення або напам’ять філософські вірші. Особливо активними батьки стають перед вступом їхньої дитини в перший клас і намагаються за півроку, а іноді й за три місяці, «наздогнати» інших майбутніх першокласників і «напічкують» її усілякими «шкільними» знаннями, аби вона була добре «підготовлена». За гонитвою батьків над розвитком інтелекту їхньої дитини вони позбавляють її інтелекту емоційного

Олена Половіна , завідувач кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. пед. наук, доцент

Хто ж з батьків не мріє, аби дитина була успішною? Проте часто вони не розуміють, як цього досягти. Тож головним пріоритетом вважають розвиток інтелекту своєї дитини і зовсім забувають про інші важливі грані розвитку особистості. У статті висвітлено значення формування емоційної компетентності дитини та методи формування емоційного інтелекту, який, на думку науковців, є основою успішного й щасливого життя. А також визначено пріоритети виховання сучасної дитини як засіб гармонізації стосунків у системі «батьки-діти».

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як зіпсувати взаємини з дитиною, або 10 антипорад для дорослих
№ 3, 2019
Розвиток особистості: термінологічний путівник