стаття 24 із 24
5
Травень 2019року
комплектуємо методичний кабінет
мовний квест

У пошуках мовних скарбів

У кінці навчального року, коли на вулиці тепло, дітям не дуже хочеться сидіти за партами й щось учити. Та й підсумкові контрольні роботи майже з усіх предметів їх виснажують. Але ж освітній процес триває як у класі, так і в позакласній діяльності. Організуйте для дітей мовний квест і запросіть їх відвідати Музичний квартал, Майдан фонетики та Узвіз антонімів

Світлана Любанська , педагог-організатор Українського колежу імені Василя Сухомлинського, Київ

Дітей уже не зацікавить урок у форматі «вчитель — дошка — крейда», вони хочуть навчатися за принципом «цікаво — вчитиму, не цікаво — не вчитиму». Педагоги добирають і застосовують такі методики навчання й форми роботи, які цікаві для дітей і викликають у них позитивні емоції. Учні залюбки виконують завдання в різних тематичних квестах, адже саме нестандартна форма проведення активізує в них азарт, змагання, кмітливість і творчість, стимулює інтерес до певних предметів, навчає працювати колективно

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
План виховної роботи табору з денним перебуванням
№ 5, 2019