взаємодіємо зі спеціалістами
синдром набутої безпорадності
Мовчання — золото? або Синдром набутої безпорадності
Набута безпорадність — одна з причин невисокої активності учнів на уроках і відповідно невисокого рівня навчальних досягнень. Та цей синдром притаманний не лише дітям, а й дорослим. Як він проявляється та як його долати?
У кожному класі є учні, які знають правильну відповідь, але на уроці не наважуються висловитися. Вони заздалегідь упевнені, що помиляться й осоромляться, і тому вважають за ліпше відмовчуватися. За такими проявами може ховатися синдром набутої безпорадності. Як він проявляється? Як формується? Та як створити умови, аби його подолати
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ