стаття 11 із 20
6
Червень 2019року
взаємодіємо зі спеціалістами
синдром набутої безпорадності

Мовчання — золото? або Синдром набутої безпорадності

Набута безпорадність — одна з причин невисокої активності учнів на уроках і відповідно невисокого рівня навчальних досягнень. Та цей синдром притаманний не лише дітям, а й дорослим. Як він проявляється та як його долати?

Людмила Терещенко , старший науковий співробітник Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ

У кожному класі є учні, які знають правильну відповідь, але на уроці не наважуються висловитися. Вони заздалегідь упевнені, що помиляться й осоромляться, і тому вважають за ліпше відмовчуватися. За такими проявами може ховатися синдром набутої безпорадності. Як він проявляється? Як формується? Та як створити умови, аби його подолати

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
10 інтелектуальних ігор з дітьми
№ 6, 2019
Як подолати синдром набутої безпорадності: чотири напрями роботи