стаття 13 із 23
8
Серпень 2019року
обмінюємося досвідом
зробіть ксерокопію

Як учителю застосовувати мнемотехніку під час роботи з дітьми

Нові дидактичні прийоми в освітньому процесі вчителям початкових класів слід застосовувати дозовано. Важливо, щоб вони методично впроваджували їх під час роботи з дітьми й не перенасичували ними уроки. Ознайомте їх із пам’яткою про використання мнемонічних прийомів

Якими не були б мнемонічні прийоми, ефективність їх різна. Адже особливості запам’ятовування у дітей індивідуальні. Прийоми, які залюбки підхоплюють одні діти, можуть «пройти повз» інших. Ознайомте вчителів з пам’яткою про те, як прийоми мнемотехніки впроваджувати в освітній процес.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Мистецтво запам’ятовувати: авторські прийоми
№ 8, 2019
Інваріантний і варіативний складники: що говорять нормативно-правові акти