стаття 11 із 22
9
Вересень 2019року
обмінюємося досвідом
група подовженого дня

Ігрова діяльність у групі подовженого дня

До ігрової діяльності у ГПД дехто з педагогів ставиться скептично. Мовляв, основний час слід приділяти виконанню домашнього завдання, а не розвагам. Завдання вихователів — для різних етапів добирати дидактичні ігри відповідно до віку дітей і вивчених тем з навчальних предметів

Лариса Петренко , вчителька початкових класів Ніжинської ЗОШ I—III ступенів № 15, керівник гуртка «Фітодизайн» Ніжинського Будинку дітей та юнацтва, Чернігівська обл.

У групі продовженого дня вихователі організовують різні види ігор, як-от настільні, рухливі, розвивальні, дидактичні, ігри з використанням комп’ютерних технологій тощо. Вони мають залучати дітей до ігрової діяльності в ГПД під час різних етапів, зокрема під час прогулянок на свіжому повітрі, самопідготовки, вільного часу тощо. Розглянемо детальніше про дидактичні та розвивальні ігри.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Фізкультхвилинка у ГПД: поради вихователю
№ 9, 2019
Правила веселої та корисної гри