працюємо з педагогами
робота з обдарованими дітьми
Особливості поведінки творчо обдарованих дітей
Павло Тичина був талановитим поетом, художником і музикантом. Але такі генії народжуються нечасто. Ознайомте педагогів зі шпаргалкою з ознаками творчо обдарованих дітей, аби надалі розвивати їхні здібності
Одна дитина «вмикається», щойно почує музику, і «проживає» увесь твір. Друга так захопливо розкаже про банальні речі, що зацікавить усіх довкола. Третя візьме банку з-під кави й виготовить вазу для квітів. А четверта занотує в записничок власні вірші. Що більше педагоги будуть уважними до таких дітей, то більше ті матимуть можливостей для творчості.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ