обмінюємося досвідом
медіаконтент в освітньому процесі
Працюємо з медіаконтентом у початкових класах: ідеї для вчителя
Деякі вчителі початкових класів у кінці уроку обмежуються запитаннями «Діти, ви все зрозуміли?», «Вам сподобався урок?» А ті хором відповідають: «Так!» — і чимдуж поспішають на перерву. Це не рефлексія. Запропонуйте вчителям упроваджувати під час уроків завдання, де діти працюватимуть з медіаконтентом, аби дізнатися одразу, що вони зрозуміли, а що слід доопрацювати
В інтернеті великий обсяг контенту — сайти, соцмережі, чати, коментарі, голосування, опитування, аматорські відео-, фото- й текстові матеріали тощо. Учителі можуть використати таке розмаїття як практичний навчальний матеріал, аби організувати освітню діяльність молодших школярів.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ