стаття 13 із 21
12
Грудень 2019року
обмінюємося досвідом
медіаконтент в освітньому процесі

Працюємо з медіаконтентом у початкових класах: ідеї для вчителя

Деякі вчителі початкових класів у кінці уроку обмежуються запитаннями «Діти, ви все зрозуміли?», «Вам сподобався урок?» А ті хором відповідають: «Так!» — і чимдуж поспішають на перерву. Це не рефлексія. Запропонуйте вчителям упроваджувати під час уроків завдання, де діти працюватимуть з медіаконтентом, аби дізнатися одразу, що вони зрозуміли, а що слід доопрацювати

Тетяна Гонгало , учитель початкових класів Харківської гімназії № 46 імені М. В. Ломоносова
Олена Шкребець , учитель початкових класів Харківської гімназії № 46 ім. М. В. Ломоносова

В інтернеті великий обсяг контенту — сайти, соцмережі, чати, коментарі, голосування, опитування, аматорські відео-, фото- й текстові матеріали тощо. Учителі можуть використати таке розмаїття як практичний навчальний матеріал, аби організувати освітню діяльність молодших школярів.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Аналізуємо діяльність учнів на різних етапах творчого проєкту
№ 12, 2019
Індивідуальна форма здобуття освіти: чи може дитина відвідувати уроки в школі