взаємодіємо зі спеціалістами
психологічний супровід
Психологічний супровід інклюзивного навчання: напрями роботи в початковій школі
Підкажемо
- У яких напрямах практичний психолог має працювати з дітьми з особливими освітніми потребами
- Як використовувати арттерапію під час корекційно-розвиткових занять
Психологічний супровід навчання дітей з особливими освітніми потребами здійснює практичний психолог. Він опікується психоемоційним станом та бере участь у корекційно-розвитковій роботі. «Дозує» свою роботу з огляду на часово-просторові особливості — етап навчання, зміну середовища, погодні умови тощо, а також індивідуальні та поведінкові особливості дітей з особливими освітніми потребами. Розгляньмо три основні напрями роботи практичного психолога, який працює з дітьми з особливими потребами у початкових класах.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ