стаття 13 із 18
1
Січень 2020року
взаємодіємо зі спеціалістами
психологічний супровід

Психологічний супровід інклюзивного навчання: напрями роботи в початковій школі

Світлана Солодовнікова , практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад — дошкільний навчальний заклад» № 3 Кам’янської міської ради
Підкажемо
  1. У яких напрямах практичний психолог має працювати з дітьми з особливими освітніми потребами
  2. Як використовувати арттерапію під час корекційно-розвиткових занять

Психологічний супровід навчання дітей з особливими освітніми потребами здійснює практичний психолог. Він опікується психоемоційним станом та бере участь у корекційно-розвитковій роботі. «Дозує» свою роботу з огляду на часово-просторові особливості — етап навчання, зміну середовища, погодні умови тощо, а також індивідуальні та поведінкові особливості дітей з особливими освітніми потребами. Розгляньмо три основні напрями роботи практичного психолога, який працює з дітьми з особливими потребами у початкових класах.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як запобігти булінгу в школі: запитання і відповіді
№ 1, 2020
Арттерапевтичні техніки для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами