взаємодіємо зі спеціалістами
підліткове кохання
Лямур тужур: як підтримати закоханого підлітка
Зацікавлений предметом і вмотивований учень раптом змінюється «на очах». Він майже не слухає матеріал уроку, не бере участі в дискусіях, байдужий до оцінок, абияк виконує домашні завдання. На запитання вчителя «Що сталося?» сумно зітхає або й загалом неприязно відповідає: «Нічого! У мене все гаразд!» Він закоханий. Можливо, без взаємності. Як педагогам допомогти йому впоратися з новими переживаннями і не порушити при цьому його особистого простору?
Пропонуємо шпаргалку для вчителя, яка посприяє і довірливим взаєминам з дітьми, і освітньому процесу загалом. Прості поради дадуть змогу бути «на хвилі» з учнями й своєчасно допомагати їм
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ