стаття 13 із 19
3
Березень 2020року
взаємодіємо зі спеціалістами
емоційний інтелект

Розвиваємо EQ молодших школярів

Сум, викликаний почутою піснею, — це не завжди про пісню. Роздратування щодо ненароком розлитого чаю — не завжи про чай. Що насправді стоїть за нашими емоціями та емоціями людей, які нас оточують? Розвивати емоційний інтелект слід змалечку. Пропонуємо методичний інструментарій для роботи з учнями початкових класів

Світлана Дубовик , практичний психолог Литвинівського ЗЗСО І—ІІІ ступенів, Луганська обл.

Від рівня емоційного розвитку дітей, емоційного благополуччя залежать їхні успіхи в навчанні, соціальних контактах, самореалізація та успішна адаптація як у колективі, так і в суспільстві загалом. Пропонуємо практичні заняття для молодших школярів, щоб розвивати в них емоційний інтелект.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Екологічний тиждень за творами Василя Сухомлинського, або Традиційна гуманістична педагогіка в НУШ
№ 3, 2020
Класний журнал початкової школи: як записати семестрову оцінку