обмінюємося досвідом
електронний підручник
Електронний підручник: місія здійсненна
Електронний підручник — це потреба часу чи шкідливий девайс? Чи відрізняється він від традиційного друкованого? Чи відповідає він потребам учнів? Ми погодилися на експеримент і маємо відповіді на ці запитання
Діти вже з раннього віку оточені багатьма електронними пристроями. Вони легко опановують комп’ютери, ноутбуки, смартфони, планшети тощо. Електронні підручники роблять освітній процес сучасним і гнучким, а також розширюють можливості учителів щодо форм навчання. До уваги — результати експерименту щодо упровадження е-підручників в освітній процес.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ