працюємо з педагогами
самоменеджмент
Спростовуємо помилкові твердження про самоменеджмент
«Не зміг», «забув», «мільйон справ навалилося, нічого не встигаю» — це все типові відмовки людей, що не вміють правильно організуватися й не мають достатніх навичок самоменеджменту. Нумо проговоримо помилкові твердження, а відтак заборонимо собі їх повторювати і станемо організованішими!
Самоменеджмент, тобто вміння керувати собою, своїм часом та ресурсами — корисна та правильна навичка. Утім, людей, які постійно запізнюються і не знають, за яку із 20-ти справ хапатися, все одно більше, аніж тих, хто пунктуальний і впевнений у собі. Неорганізовані люди завжди знаходять відмовки, чому вони не встигають, і що найголовніше — не хочуть навчитися встигати. Але це лише міфи, які ми розвінчуємо у статті.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ