стаття 3 із 21
12
Грудень 2020року
працюємо з педагогами
сертифікація

Сертифікація та інституційний аудит: у центрі — педагог

Галина Коломис , головний спеціаліст сектору роботи з експертами управління Державної служби якості освіти у Рівненській області
Акценти статті
  1. Чим якість освіти відрізняється від якості освітньої діяльності
  2. Що поєднує сертифікацію, інституційний аудит і самооцінювання

Навіть активні педагоги, зацікавлені в розвитку освітньої галузі в Україні, можуть вагатися щодо ефективності реформ: шкільна освіта дійсно оновиться або ж залишиться там, де й була? Основна причина вагань — брак інформації. З’ясуймо, яка роль сертифікації педагогів у підвищенні якості освіти, як вона пов’язана з інституційним аудитом й чи варті ці процеси турбот адміністрації та педагога.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Орієнтовна циклограма діяльності заступника директора закладу загальної середньої освіти на січень
№ 12, 2020
Дистанційне навчання: що треба знати завучу