стаття 2 із 21
6
Червень 2021року
говоримо про головне

Відповіді на актуальні запитання з проблем інклюзивного навчання

Світлана Миронова , проректор з наукової роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, д‑р пед. наук, професор

Інклюзивне навчання впевнено впроваджується в освітню практику. Втім у адміністрації, вчителів, батьків, практичних психологів виникає чимало запитань щодо суперечливих чи складних моментів психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП), командної взаємодії. Спробуємо відповісти на запитання, які найчастіше звучать на курсах підвищення кваліфікації педагогів, семінарах, в особистих консультаціях.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Розум та освіта, поєднані з любов’ю
№ 6, 2021
Що ховається за інклюзивною компетентністю педагога: досліджуємо Профстандарт