стаття 12 із 21
6
Червень 2021року
комплектуємо методичний кабінет
згуртування інклюзивного класу

Як класному керівнику інклюзивного класу сформувати дружний учнівський колектив

Олена Чопік , доцент кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, канд. педагог. наук
Головне у статті
  1. Які завдання має розв’язувати класний керівник інклюзивного класу
  2. Як об’єднати клас в інклюзивну спільноту

Формувати дружний учнівський колектив — одне із завдань класного керівника. Він має сформувати середовище підтримки й здорової конкуренції. А в інклюзивних класах до звичних завдань додається ще одне — складне і багатогранне: залучити дитину з ООП у колектив однолітків, об’єднати їх в одну спільноту, з першого дня створити доброзичливу, сприятливу для дружніх взаємин атмосферу, запобігати булінгу. Скористайтеся рекомендаціями та розробкою виховної години зі згуртування класного колективу.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як організувати дистанційне навчання дітей із ООП
№ 6, 2021
Як формувати інклюзивний учнівський колектив