стаття 16 із 21
6
Червень 2021року
надаємо методичні рекомендації
профорієнтація

Профорієнтація дітей з ООП в інклюзивному закладі освіти

Тетяна Докучина , доцент, доцент кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, канд. педагог. наук
Анценти для завуча
  1. компоненти профорієнтаційної роботи з дітьми з ООП
  2. рекомендації щодо діагностики дітей із різними нозологіями

Профорієнтація дітей з ООП передбачає злагоджену роботу команди психолого-педагогічного супроводу, яку координує заступник директора з навчально-виховної роботи. Розгляньмо, як реалізувати різні компоненти профорієнтації дітей із ООП.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Метод «Праймінг»: готуємо дитину з ООП до нового без стресу
№ 6, 2021
Як сформувати батьківську команду в інклюзивному класі: п’ять рекомендацій