стаття 4 із 22
8
Серпень 2021року
працюємо з нормативними актами
оцінювання навчальних досягнень

Формувальне оцінювання в початкових класах: нові Методичні рекомендації

Ірина Лахнеко , головний редактор методичних видань Експертус Освіта
Акценти для педагога
  1. чотири рівні реалізації навчальної діяльності
  2. складники вдалого оцінювального судження
  3. диференційоване виправлення помилок
  4. нюанси тематичної діагностувальної роботи

Формувальне оцінювання розпочинається з перших днів навчання у школі і триває постійно. Воно дає змогу з’ясувати індивідуальні проблеми, з якими стикається учень, коли опановує програмовий матеріал, та запобігти подальшим ускладненням у навчанні. Що про формувальне оцінювання визначено у нових Методичних рекомендаціях щодо оцінювання результатів навчання учнів 1–4-х класів?

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Оцінювання результатів навчання учнів початкових класів у 2021/2022 навчальному році: що треба знати завучу
№ 8, 2021
Підсумкове оцінювання у початкових класах: нові Методичні рекомендації