працюємо з нормативними актами
оцінювання навчальних досягнень
Формувальне оцінювання в початкових класах: нові Методичні рекомендації
Акценти для педагога
- чотири рівні реалізації навчальної діяльності
- складники вдалого оцінювального судження
- диференційоване виправлення помилок
- нюанси тематичної діагностувальної роботи
Формувальне оцінювання розпочинається з перших днів навчання у школі і триває постійно. Воно дає змогу з’ясувати індивідуальні проблеми, з якими стикається учень, коли опановує програмовий матеріал, та запобігти подальшим ускладненням у навчанні. Що про формувальне оцінювання визначено у нових Методичних рекомендаціях щодо оцінювання результатів навчання учнів 1–4-х класів?
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ