Методичний супровід педагога‑початківця: алгоритм
Коли педагог розпочинає свій професійний шлях, він із першого дня роботи виконує такі самі обов’язки та несе таку саму відповідальність, як і досвідчені колеги. У таких умовах легко помилитися, а через систематичні помилки — зневіритися у своїх силах. Надайте педагогу-початківцю вчасну методичну допомогу, щоб він успішно ввійшов у професію
Від того, як швидко новий учитель «увіллється» в колектив, чи вдасться йому налагодити взаємини, знайти цікаві способи співпраці з дітьми, залежатиме успіх його подальшої педагогічної діяльності. Адже на початковому етапі роботи педагог часто опиняється у складних ситуаціях. І якщо його одразу «відпустити у вільне плавання», то після перших тижнів емоційного піднесення в педагога-початківця неминуче виникатимуть складнощі. Вони можуть спричинити сумніви у власній професійній спроможності та розчарування в професії. Щоб запобігти таким виявам, організуйте у вашому педагогічному колективі методичний супровід педагога-початківця.