працюємо з нормативними актами
інклюзивне навчання
Індивідуальна освітня траєкторія та оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП: як здійснювати з огляду на рівень підтримки
Уряд затвердив новий Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти. Редакція журналу опрацювала новий нормативний документ і підготувала для заступника директора школи пам’ятку що допоможе швидко ознайомитися з тими питаннями, що входять до його компетенції, — індивідуальна освітня траєкторію учня з ООП та оцінювання його навчальних досягнень.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ