стаття 15 із 21
10
Жовтень 2021року
зарубіжний досвід
оцінювання навчальних досягнень

Фінський досвід оцінювання для НУШ

Належно організоване оцінювання й самооцінювання робить ефективнішим увесь освітній процес. Ознайомтеся з особливостями роботи фінських колег і застосуйте перевірені їхнім досвідом практики

Валентина Андрійчук , методист кабінету дошкільної, початкової та спеціальної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Тетяна Михасюк , старший викладач кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, канд. педагог. наук

Компетентнісне навчання — головна ідея НУШ — є в багатьох країнах уже понад два десятки років. Тож українські педагоги мають змогу враховувати досвід іноземних колег, коли реалізують концептуальні завдання у своєму закладі освіти. Навчальний досвід — основа компетентності, тому щоб відстежувати поступ кожної дитини та побудувати індивідуальну траєкторію формування особистості, важливо правильно організувати оцінювання та самооцінювання. Запропонуйте педагогам використовувати в роботі практики оцінювання, які реалізують у фінських початкових школах.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Максимальна кількість корекційних годин
№ 10, 2021
Мої цілі на навчальний рік