працюємо з педагогами
навчаємо дітей-кінестетиків
Як допомогти непосидам‑кінестетикам навчатися очно й дистанційно
Візуали сприймають інформацію картинками, аудіали — звуками, кінестетики — тактильними відчуттями. Дізнайтеся, чому дітям-кінестетикам навчатися складніше, і як педагоги можуть цьому зарадити
Пропонуємо детальніше ознайомити педагогів, як працювати з дітьми-кінестетиками, які найскладніше сприймають інформацію, бо для них передусім важливе чуттєве сприйняття. У статті — поради, як учителю організувати комфортний освітній процес для непосид і кінестетиків, а також анкета, що допопоможе визначити провідний канал сприйняття дитини.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ