обмінюємося досвідом
STEAM-підхід
Як реалізувати STEAM‑підхід на уроках географії
Дізнайтеся, як організувати урок за STEAM-підходом, що дає змогу інтегрувати різні навчальні дисципліни й поєднати творчі завдання і технічні науки
STEAM-підхід охоплює природничі науки, технології, інженерію, мистецтво та математику, тобто комбінує креатив і технічні знання. У сучасних учнів, особливо старшокласників, зростає інтерес до предметів природничо-математичного циклу.
STEAM-підхід розвиває логічне й математичне мислення, допомагає зрозуміти особливості природи й сучасних технологій,інтегрує дослідницьку та творчу діяльність учнів для того, щоб вони самостійно отримали результати під керівництвом учителя-ментора. Розберімося, як реалізувати STEAM-підхід на уроках географії.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ