стаття 8 із 20
11
Листопад 2022року
обмінюємося досвідом
розвиток комунікабельності

Інклюзивне навчання в основній ланці школи: виклик чи ресурс професійного зростання

Раїса Григорович , фахівець-консультант Інклюзивно-ресурсного центру № 3 Деснянського району міста Києва, асистент вчителя школи І—ІІІ ступенів № 306, Київ
Головне у статті
  1. Типи сприймання інформації
  2. Групова динаміка розвитку
  3. Індивідуальний підхід
  4. Проблемна поведінка
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Бланк самоаналізу педагогічної діяльності
№ 11, 2022
Чи можна для дітей з ООП зменшувати кількість годин на вивчення предметів