стаття 10 із 19
6
Червень 2023року
обмінюємося досвідом
навчальні осередки

Навчальні осередки в інклюзивних класах НУШ: досвід реалізації

Автори статті діляться досвідом, як облаштувати навчальні осередки НУШ в інклюзивних класах та реалізувати особистісно-орієнтований підхід для всебічного розвитку учнів

Марина Брижіцька , вчитель-дефектолог КЗ «Новомиргородська спеціальна школа Кіровоградської обласної ради»
Олена Шуригіна , вчитель-дефектолог КЗ «Новомиргородська спеціальна школа Кіровоградської обласної ради»
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Виховна робота з дітьми з ООП: три проєкти для плану
№ 6, 2023
Дитина з розладами спектру аутизму: розвінчуємо міфи