стаття 14 із 18
4
Квітень 2024року
формуємо освітнє середовище
мотивація

Лайфхаки з мотивації від Уоррена Кідда та Джеррі Чернявскі. Частина 1

П’ятнадцята стаття із циклу про мотиваційний менеджмент присвячена рекомендаціям британських учених Уоррена Кідда та Джеррі Чернявскі. У своїй книзі «Навчання підлітків: інструментарій для залучення й мотивації учнів» вони запропонували широкий спектр ідей. Причому цих ідей так багато, що їм буде присвячена ще одна стаття. А наразі скористайтеся порадами, як розпочати й завершити урок, як налаштувати взаємодію учнів та як застосувати оцінювання для мотивації учнів

Віктор Громовий , консультант Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників та шеф-редактор порталу «Освітня політика»
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Сценарій заходу національно‑патріотичного виховання «Сила роду»
№ 4, 2024
Хто ухвалює рішення, чи використовувати технології дистанційного навчання в освітньому процесі — засновник чи педагогічна рада