формуємо освітнє середовище
мотивація
Лайфхаки з мотивації від Уоррена Кідда та Джеррі Чернявскі. Частина 1
П’ятнадцята стаття із циклу про мотиваційний менеджмент присвячена рекомендаціям британських учених Уоррена Кідда та Джеррі Чернявскі. У своїй книзі «Навчання підлітків: інструментарій для залучення й мотивації учнів» вони запропонували широкий спектр ідей. Причому цих ідей так багато, що їм буде присвячена ще одна стаття. А наразі скористайтеся порадами, як розпочати й завершити урок, як налаштувати взаємодію учнів та як застосувати оцінювання для мотивації учнів
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ