стаття 11 із 20
10
Жовтень 2024року
взаємодіємо зі спеціалістами
ігрові технології

Просвітницько-профілактичні ігри в освітньому процесі: як застосовувати та які обрати

Ігри є важливим інструментом просвітницько-профілактичної роботи в закладі освіти. Особливо ефективні вони для підвищення обізнаності учнів щодо різних соціальних та безпекових питань. У статті — результати хакатону, під час якого педагоги визначили переваги та труднощі запровадження ігрових технологій, а також дібрали доступні нині ігри, які заступник директора школи може використати під час планування освітнього процесу

Оксана Левшина , практичний психолог міського центру практичної психології і соціальної роботи управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради, Харківська обл.
Альона Токар , соціальний педагог Міського центру практичної психології і соціальної роботи Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Поверніть дитинство в школу, або Як створити фундамент для подолання мотиваційної кризи
№ 10, 2024
П’ять способів навчити дитину самостійно виконувати домашні зав­дан­ня