стаття 10 із 15
2
Лютий 2018року
взаємодіємо зі спеціалістами

Синдром дефіциту уваги та гіперактивності: як діагностувати та корегувати

Ще з десяток років тому синдром дефіциту уваги та гіперактивності асоціювався з «американською дитячою хворобою». Тривалий час науковці вважали, що нашим дітям він не властивий. Нині фахівці дійшли висновку, що проблема є, і шукають шляхи її розв’язання

Наталія Оржеховська , практичний психолог Романівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Житомирська обл.

Ще кілька років тому в початковій школі навчалося один-двоє гіперактивних дітей на клас. Нині їх близько 20-30%, і це показник постійно зростає. Надміру активну поведінку дітей почали помічати як батьки, так і фахівці. Тож як взаємодіяти з гіперактивними дітьми? Як їх виховувати і навчати?

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Здоров’я як тема й мета навчання
№ 2, 2018
Як працювати з дитиною із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності Рекомендації для учителя