стаття 11 із 15
2
Лютий 2018року
взаємодіємо зі спеціалістами

Як працювати з дитиною із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності Рекомендації для учителя

Запорука дієвої корекційно-розвивальної роботи з дитиною із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності (СДУГ) в тому, що педагог та практичний психолог розуміє особливості її розвитку й приймає такою, яка вона є. Зміни в поведінці дитини не відбуваються одразу, а результати стають видимими за умови дотримання певних принципів.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Синдром дефіциту уваги та гіперактивності: як діагностувати та корегувати
№ 2, 2018
Підлітковий суїцид: як завчасно почути крик про допомогу