тримаємо на контролі
Моніторинг професійної діяльності заступника директора у початковій школі
Заступник директора у початковій школі організовує освітній процес у 1-4 класах, надає методичну допомогу педагогам. А ще — активніше, ніж інші заступники директора, взаємодіє з батьками, відповідає за роботу груп подовженого дня тощо. Перелічувати обов’язки цього заступника можна довго, а оцінювати його діяльність — складно. Та ми спробуємо за допомогою факторно-критеріальної моделі
У попередніх числах журналу ми мали змогу ознайомитися з інструментарієм для моніторингових досліджень професійної діяльності заступників директора з навчальної та виховної роботи. Цього разу — ділимося напрацюванням, що дасть змогу простежити діяльність заступника директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ