Моніторинг мотиваційного середовища школи
Мобільні додатки на уроках та QR-коди для швидких результатів опитування, анкетування й тестування онлайн, навчальні челенджі, міжшкільні проекти тощо — наша школа поволі рухається вперед. Є педагоги, які швидко опановують нові форми й методи роботи, а є такі, яким складніше це робити. Що стає на заваді поступу? І в яких напрямах працювати заступнику директора школи, аби підвищити мотивацію педагогічного колективу до професійного зростання?
Творча діяльність педагогів — це сталий розвиток усього закладу освіти. Тож вони обов’язково мають займатися саморозвитком. Та інколи педагоги не налаштовані психологічно на опанування нового. Основна причина цього — недостатня мотивація. Як дослідити мотиваційне середовище у закладі освіти? Пропонуємо здійснити моніторинг за допомогою факторно-критеріальної моделі рівня мотиваційного середовища в закладі.