Визначаємо психологічну готовність дитини до навчання у спеціалізованій школі
Дитина вміє читати, лічити, знає з десяток слів англійською мовою, називає планети Сонячної системи тощо. Чи означає це, що дитина готова до школи? Ні, адже основний показник — це не обсяг завченого матеріалу, а насамперед психологічна готовність до системного навчання та шкільних навантажень. Завдання дорослих — не «навчити букв і цифр», а «навчити вчитися», щоб адаптація до школи була безболісною й у дитини не зникло бажання навчатися
Якщо дитина багато грається з однолітками та дорослими у сюжетно-рольові ігри, в ігри з правилами, малює, ліпить, робить аплікації, складає пазли, конструює, слухає казки, оповідання, переглядає розвивальні мультфільми, то це показник її нормального розвитку. Такий підхід забезпечує умови для повноцінного розвитку дитини та її успішного навчання в школі