стаття 2 із 21
7
Липень 2018року
формуємо професійні компетенції
медіаграмотність

Новинна грамотність педагога: навчаймось, аби навчати

Одне з базових умінь медіаграмотної людини — оцінювати якість новин в інтернеті та на телебаченні й розпізнавати маніпуляції. Та за якими критеріями оцінювати новини? Ділимося базовими знаннями, аби ви поділилися зі своїми учнями

Марина Дорош , головна редакторка сайту MediaSapiens ГО «Детектор медіа» (2014 р. — липень 2018 р.)

Новинна грамотність є важливою складовою медіаграмотності. Та як з’ясувати, яким новинам можна довіряти. У статті — кілька критеріїв для аналізу новин. Скористайтеся ними, щоб не бути ошуканими. А ще — навчіть учнів аналізувати новини за цими критеріями.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Вглядаємся в чорне дзеркало
№ 7, 2018
П’ять ключових принципів медіаграмотності