взаємодіємо зі спеціалістами
робота з учнями з інтелектуальними порушеннями
Умови корекційно-розвиткової роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями
Педагоги мають враховувати психофізичні особливості дітей з інтелектуальними порушеннями й відповідно змінювати соціальне середовище, де відбувається навчання, виховання і корекційно-розвиткова робота. За яких умов ця робота буде дієвою?
Учителі, які працюють в інклюзивному класі, мають враховувати індивідуальні особливості учнів з інтелектуальними порушеннями, їхні особистісні якості й здібності, узгоджувати засоби корекції з командою психолого-педагогічного супроводу. Є багато чинників, на які варто зважати під час роботи з такими дітьми
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ