Мій стиль — толерантність
Погано бути дискримінованим меншістю, але ще гірше бути дискримінованим більшістю. Зменшувати дискримінаційні прояви у класі, зокрема в інклюзивному, аби поступово звести їх нанівець, — завдання вчителя. А для цього він сам має бути толерантним
Діти з особливими потребами — такі самі, як і ми. Їх насправді багато, але ми їх так мало бачимо з-поміж нас, оскільки ще не вміємо бути з-поміж них. Добре, що діти з особливими освітніми потребами вже мають змогу навчатися в школі зі своїми однолітками. Їм необхідна наша підтримка й допомога в усуненні бар’єрів, але в жодному разі не жалість або поблажливість. Учителі мають бути толерантними до дітей з особливими освітніми потребами та прищеплювати іншим дітям у класі відповідне ставлення до них. Пропонуємо практичне заняття для вчителів для формування навичок толерантного ставлення