Шість ознак резилентної особистості
Кожен педагог хоча б раз у житті був у складних обставинах у сім’ї чи на роботі, у взаєминах з родичами, друзями, колегами, учнями та їхніми батьками. А от вийти належно з проблемних ситуацій, не застрягати в них і вважати їх життєвим досвідом зміг не кожен. Оптимістично налаштований, мотивований і відповідальний учитель навіть не помітить, що розв’язує якусь проблему: для нього це природно. Тож гнучкість у поведінці та вміння адаптуватися — ключ для виживання і гармонії
Важливо, щоб у школі працювали емоційно стійкі педагоги, яких не вибивають з робочого ритму якісь негаразди. Бути резилентним означає оптимістично ставитися до проблем, сприймати їх як навчальні й повчальні життєві чи професійні ситуації, гнучко реагувати на певні зміни та адаптуватися до них. Розгляньте з педагогами ознаки резилентної особистості